XVolvo clubbonus

Als partner van de KNHB en hoofdsponsor van hockeytalent geeft Volvo Cars Nederland op landelijk niveau al bijna 20 jaar inhoud aan de band tussen Volvo en hockey. Om hockey niet alleen op topniveau maar ook lokaal te ondersteunen, is de Volvo Clubbonus ontwikkeld.

Deze Clubbonus is een initiatief van Volvo Cars Nederland. Zij keert een bonus uit van € 1.000 aan die hockeyvereniging waarvan een lid of de ouders van een jeugdlid een nieuwe Volvo koopt of least bij de Volvo clubdealer.

Bekijk hier de film!

Nieuwenhuijse B.V. is onze regionale Volvo clubdealer met vestigingen in Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Zwolle, Meppel en Heerde. In 1988 begonnen met een eerste Volvo vestiging in Apeldoorn. Vier jaar later werd de vestiging in Deventer geopend en in 1998 volgde Zutphen, gevolgd door Heerde in 2007. Recent werden in 2014 ook de dealerbedrijven in Zwolle en Meppel lid van de Nieuwenhuijse familie.

Dankzij de focus op menselijke waarden onderscheidt de Nieuwenhuijse familie zich in de autosector. Zorg voor jezelf en voor anderen: het veiligheidsconcept is niet alleen toegespitst op de passagiers in de eigen auto, maar eveneens op passagiers in andere auto’s, en op voetgangers. Milieubescherming gaat verder dan wetgeving – en rekening houden met klanten is een devies dat het hele bedrijf inspireert. Auto’s worden bestuurd door mensen. "Het grondbeginsel achter alles wat bij Volvo wordt ontwikkeld is daarom veiligheid – en dat moet ook zo blijven.”, aldus Gustaf Larson en Assar Gabrielsson, oprichters van Volvo.

Tegenwoordig worden we eveneens door andere zaken gedreven. De wens om auto’s te bouwen die minder schadelijk zijn voor het milieu. En boven alles het streven naar kwaliteit en innovatief design. Voor onze bestuurders, voor onze passagiers, voor iedereen.

De adviseurs van Nieuwenhuijse B.V. zijn u niet alleen graag van dienst bij nieuwe Volvo modellen en occasions maar adviseren u ook graag over onze lease- en verzekeringsproducten. En natuurlijk bent u ook voor het maken van een afspraak bij onze werkplaatsen van harte welkom in een van onze dealerbedrijven! Ook dat zit goed!

NIEUWENHUIJSE ZWOLLE BV Ceintuurbaan 48 8024 AA Zwolle (038) 455 88 88 [email protected]