Spelbegeleiding Jongste Jeugd   Lid

Omschrijving Met betrokken en enthousiaste ouders hebben we een poule van spelbegeleiders, die één keer in de vijf weken op zaterdagochtend de arbitrage Jongste Jeugd begeleidt. Wat houdt dit in? Van 8.45 u tot 11.00 u (om de vijf weken) aanwezig zijn op de club Begeleiden van de arbitrage Jongste Jeugd (mn de jeugdscheidsrechters die voor het eerste fluiten kunnen een extra steuntje in de rug gebruiken). Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten? Mail naar [email protected] of bel 06-1388906.
Profiel Spelregelkennis is geen vereiste. Wel het nodige overwicht tegen (soms) iets te enthousiaste coaches. Meer een soort back-up voor jeugdleden en een beetje coachen op het gebied van houding en enthousiasme.
Aantal uren 2

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]