Meisjes C-Mezen 24 maart 2007

27-3 Wij in de 2e klasse, Deel 2! We moesten 24 maart tegen de Mezen, dus wij komen allemaal braaf om half 11 opdraven. En zowaar: het hele team was compleet!! Dat kwam natuurlijk omdat we een geweldige fotoshoot hadden voor onze gangster trainingspakken! Dus wij allemaal lief, leuk en aardig poseren in de goal! Om vervolgens na de fotoshoot nog maar 5 minuten over te hebben voor het begin van de wedstrijd, deden we weer goed. Dus wij allemaal rennen naar de kleedkamer, en onze mooie trainingspakken uit en de hockeyshirtjes aan. Wij weer terug rennen!! Nog even 2 minuutjes of zo ingespeeld. En toen begon onze o zo mooie wedstrijd. De vorige 2 wedstrijden verloren, maar nu gewoon 17-2 gewonnen. De wedstrijd was spectaculair, met onze altijd mooie acties. En voor ons natuurlijk ook h‚‚l leuk. De ‚‚n na de ander werd gewoon gescoord! Het werd zelfs een beetje ‚‚ntonig maar voor de afwisseling scoorde de Mezen toch nog 2 keer! En dus Vera helemaal blij, want dan hoefde ze de 2e helft niet te keepen. Dus Floor heeft het mooi overgenomen, en dan nu iets bijzonders: Ze vond het nog leuk ook! Dat hoor je niet vaak bij ons als het om keepen gaat! Echt een fantastische wedstrijd!! Het wordt nog wel wat met ons in de 2e klasse!! Kusjes Meisjes C.