Verslag MD 11

10-6 HOCKEYMEIDEN DALFSEN KAMPIOEN Dalfsen, 9 juni 2007 Een uitgelaten stemming bij de hockeymeisjes MD11 van MHC Dalfsen. Met de schitterende overwinning van..6-1 tegen het Zwolse Tempo wisten ze het kampioenschap binnen te halen ten koste van hun directe rivalen uit Zwolle. Het was warm op het veld en met het kampioenschap als inzet leken beide meisjesteams elkaar goed in evenwicht te houden. De 1-0 voorsprong van Dalfsen werd met een Zwolse treffer ingehaald. Vlak voor rust slaagden de meisjes van Dalfsen er echter in de wedstrijd naar zich toe te trekken. Na een 2-1 ruststand bleek de weerstand van Zwolle gebroken. In een rap tempo bouwde Dalfsen vervolgens de voorsprong uit tot 6-1. Deze uitslag betekende de ontknoping van een spannende competitie, met nog ‚‚n wedstrijd te gaan was Dalfsen onbereikbaar geworden voor de achtervolgers in de poule.