Avonden voor ouders

27-8 Dag allemaal, Na onze eerdere mail van afgelopen vrijdag hierbij dan de definitieve uitnodiging voor de avonden voor ouders van MHC Dalfsen. De avonden staan in het teken van betrokkenheid bij en informatie over onze hockeyvereniging. Voor de avonden zijn ouders, coaches, co”rdinatoren, trainers en de arbitrageco”rdinator van harte uitgenodigd. Meidenteams: - E 2e jr (Anton Erich) - D8 (Aart de Koning) - C (Paul Slot) - B (Sijtze Verbeek) Jongensteams: - D8 (Janny de Jong) - C (Rien Kooijman) - B (John Bouwman) - A (Harry Colenbrander) De ouders worden in het clubhuis verwacht op de volgende avonden: 6 september: - van 20.00 tot 21.15 uur de ouders van meisjes E 2e jr., meisjes D8 en jongens D8 13 september: - van 19.30 tot 20.45 uur de ouders van meisjes C en jongens C - van 20.45 tot 22.00 de ouders van jongens B, meisjes B en jongens A Tenslotte organiseren we op 29 september (zaterdagmiddag) voor alle ouders een zogenaamd knotshockeytoernooi. Knotshockey lijkt een rage te worden in hockeyland en daar willen we als club natuurlijk niet bij achterblijven! Op deze middag worden de rollen eens omgedraaid en kunnen ouders zich door hun eigen kinderen laten aanmoedigen. De definitieve aanvangstijd is afhankelijk van de competitiewedstrijden die er op die dag gespeeld moeten worden. Zodra het competitieschema bekend is zal ook de definitieve informatie over het knotshockeytoernooi worden verspreid. Wij kijken uit naar een paar leuke avonden en een spetterend knotshockeytoernooi en hopen daarmee de trend te zetten voor een swingend nieuw hockeyjaar! Tot ziens in september, Sijtze Verbeek (435992) en Mark Boiten (435886)