Jeugd zaalhockeytoernooi 2008

27-1 Nieuws Dubbelslag hockeyjeugd Dalfsen De Trefkoele was zondag 27 januari het decor van het dertiende zaalhockeytoernooi van MixedHockeyclub Dalfsen. Uit de hele regio traden meer dan honderd jongens en meisjes in de leeftijd tussen acht en tien jaar oud aan voor deze 13e editie van het jaarlijks terugkerende jeugdevenement. Met flitsende, soms stevige, maar altijd...... sportieve partijtjes streden ze om de bekers die er te winnen waren in de categorie‰n jongens en meisjes eerste- en tweede jaars. Gecoacht, toegejuicht en aangemoedigd door honderden ouders en familieleden maakten de hockeyjongens en –meisjes er een prachtig kijkfestijn van. In een gezellige en wervelende sfeer liep het toernooi voor Hockeyclub Dalfsen uit op een mooie dubbelslag. Zowel de meisjes als de jongens in de categorie eerstejaars slaagden erin de beker in de wacht te slepen. Ze lieten daarmee de teams uit Zwolle, Hattem, Meppel en Epe achter zich. Bij de tweedejaars waren het Zwolle (meisjes) en Flevoland (jongens) die de beker mee naar huis mochten nemen. Klik op de foto hiernaast om naar het fotoalbum te gaan!