Nieuwe sponsoren

2-4 Nieuws PERSBERICHT MHC DALFSEN Belangrijke impuls voor Hockeyclub Dalfsen Dalfsen, 27 maart - De meiden van D11 keken onlangs wel even vreemd op toen een aantal heren in pak het veld betraden tijdens hun trainingsuurtje. Het weer kende net een kleine opklaring, dus besloot het bestuur van de hockeyclub de zakelijke verbintenis met twee nieuwe sponsoren te laten plaatsvinden op de plek waar het om draait: het hockeyveld. Twee landelijk bekende bedrijven, een dealer van een bekend automerk en een bank die zowel plaatselijk als internationaal zeer succesvol opereert, besloten Mixed Hockeyclub Dalfsen te steunen in de uitoefening van hun sport. Zo waren Bert van Bruchem, directeur van Furness Car, en Niek Kuiper, directeur van Rabobank Vaart en Vechtstreek op deze trainingsmiddag op bezoek om hun handtekening te zetten onder het sponsorcontract. Voorzitter van de hockeyclub Jan van Haastrecht spreekt van een combinatie waarbij alleen maar winnaars zijn: “Financi‰le steun is voor ons van levensbelang, maar het is ook heel belangrijk dat onze sportieve inspanningen openlijk gewaardeerd worden door twee grote spelers in de zakenwereld, daar word je als club weer een stuk sterker van.” Rabodirecteur Niek Kuiper: “Onze bank is natuurlijk een bekende in internationale topsport zoals wielrennen en hockey, maar wij hebben uitdrukkelijk ook de maatschappelijke taak lokale initiatieven te steunen. Daar past Hockeyclub Dalfsen goed bij.” Ook Bert van Bruchem van Furness Car kiest voor hockey om het automerk aan te verbinden: “Ons zie je vooral in de zeilsport, maar op regionaal gebied zijn wij van oudsher sterk vertegenwoordigd bij hockey. Ons merk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en loyaliteit, waarden die precies passen bij de hockeysport.” fotobijschrift: De meiden van D11 gaan graag op de foto met het zakelijke gezelschap, staand van links naar rechts: Jan van Haastrecht (Hockeyclub Dalfsen), Bert van Bruchem (Furness Car), Niek Kuiper (Rabobank) en Tom Volkers (Hockeyclub Dalfsen)