Meisjes B-Epe 19-9-2009

24-9 Eerste verslag Meisjes B dit jaar! Hallo lezers! Op zaterdag 19 september was het weer zover! Ons team moest uit spelen tegen Epe. Iedereen was op tijd gekomen en Dorine had een nieuwe bus (daar was ze superblij mee). We waren nog niet onderweg of poof .. autopech. Dorine had de bus al kapot! Toen we eenmaal weer reden zonder Dorine die hulp had gevonden met het maken van de bus, kwamen we onderweg nog 5 autos tegen met autopech. We waren de weg ook nog eens kwijt. Het kon niet beter. Na een tijdje kwamen we eindelijk aan in het oerachtige verlaten dorpje. We zagen het al aankomen dat het een superwarm en zweterige wedstrijd zou gaan worden. Het begin van de wedstrijd begon een beetje rommelig maar, na de 2de helft met wat hulp van de coaches ging het al een stuk beter. Het was een super spannende wedstrijd! Het stond eerst 1-1, toen 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, en uiteindelijk werd het toch nog 4-3 in de laatste minuten! Bijna iedereen was supertrots! Het geeft je het gevoel dat je iets terugkrijgt voor wat je had gedaan. Dit was het eerste verslag van dit jaar! Groetjes, meisjes B (Mireille)