Bootcamp Hattem 2011

1-3 Nieuws Boot Camp €˜Dutch Powop Hattem! Ze zijn op dit moment de absolute top van het Nederlandse hockey: Robert van der Horst, Jeroen Hertzberger, Valentin Verga en Billy Bakker. Hoewel ze meestal te vinden zijn in het Wagener Stadion, of in verre oorden als Zuid-Afrika en Australie, komen ze in juni naar Hattem! SportWays organiseert namelijk voor het eerst een Boot Camp op onze club! De vier internationals komen jou persoonlijk demonstreren wat de €˜Dutch Power Skills zijn en vertellen over hun leven als tophockeyer. De clinics zijn geschreven door Olmer Meijer (Bloemendaal Heren 1), Thomas Tichelman (Trainer Nederlands Elftal) en Dave Smolenaars (Trainer Bloemendaal Heren 1). Ook de internationals zelf hebben meegewerkt aan de spectaculaire trainingsvormen. Je krijgt niet alleen training van al deze toppers, maar ook van de speciaal hiervoor opgeleide trainingsstaf van Hattem. Zij trainen allemaal volgens de unieke €˜show&go€™ methode€ÝTwee dagen lang heel veel hockey met the Best of the Best maken van dit Boot Camp de ultieme hockey-ervaring! De clinic is openbaar, dus ook hockeyers van naburige clubs zijn van harte welkom. De plaatsen zijn echter beperkt, dus wacht niet te lang met inschrijven! Omdat keepers een belangrijke rol spelen in de clinics, is er voor 4-6 keepers gratis plaats. Het Boot Camp is op 12 en 13 juni en duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur. De clinic is voor deelnemers van 10-13 en 13-16 jaar. Alle niveaus zijn welkom, alleen motivatie is een must! Meld je aan via www.sportways.nl Kosten: ? 149,- (inclusief t-shirt, bidon en lunch)