Verslag en fotos Clubzaalhockeytoernooi 2012

6-2 Nieuws Clubzaalhockeytoernooi editie 2012 Uiteindelijk kwamen de aanmeldingen vrijdag voor het toernooi toch binnen na een aarzelend begin na het open zetten van de aanmeldlijnen! We hadden voldoende spelers en speelsters voor 7 teams die dit jaar heel toepasselijk vliegtuignamen kregen. Dankzij een veteraan en 6 oud-leden had ieder team ook een leider waardoor de organisatie het makkelijk had met het op tijd speelklaar krijgen van de teams voor de wedstrijden. Na 5 speelronden werd de finale gespeeld tussen Airbus en Fokker. Na een heftige strijd ging Airbus er met de winst van door. Lockheed wist nog de troostfinale te winnen. Om iedereen voldoende speelplezier te gunnen werd er na de finale nog gehockeyd door een combinatie van de overgebleven teams. De twee, door de firma Elderkamp aangeboden, taarten zijn na afloop overhandigd aan het winnende team en de twee keepers, Bernard en Sven, die aardig wat zweetdruppels hadden achtergelaten op de vloer van de Trefkoele! We kijken terug op een leuk zaalhockeytoernooi en volgend jaar zal het team ?Airbus? de organisatie op zich nemen. Een speciale dank gaat uit naar Marcel Slootweg en Herman Spijkerboer voor hun hulp bij de organisatie op de avond zelf, en natuurlijk aan Boudewijn voor het regelen van de taart! Namens de organisatie, Hadriaan. Klik hier voor meer fotos of kijk in het Fotoalbum!!