Dringend scheidsrechters gezocht!!

28-3 Nieuws Dringend scheidsrechters gezocht voor met name A en B jeugd!!! Beste 18+ leden, 18+ oud-leden en ouders, We zijn een geweldig club met behoorlijk wat leden, maar vooral jeugdleden. Om een A of B team te laten fluiten zijn er ervaren fluiters nodig. Helaas is ons bestand van scheidsrechters die dat kunnen klein en daardoor wordt er vaak een beroep gedaan op dezelfde personen. Daarom zijn wij op zoek naar 18+ personen met scheidsrechterskaart. Zie het fluitschema voor de specifieke dagen en tijden. Nog een gaatje over in de volle agenda? Welkom en bedankt! Wie weet bent u/jij wel zo?n ?vergeten? of ?nooit geweten? scheidsrechter. Ooit behaalde scheidsrechterskaarten zijn nog steeds geldig! Belangstelling, maar eerst behoefte aan een opfriscursus, geen probleem. Uiteraard zullen we u/jou niet direct in het diepe gooien. Vele handen maken licht werk! Help ons en laat ons bestand groeien! Voor meer info en aanmelden: Eelco den Boer 433343 [email protected] Dorine Dijkstra 431345 [email protected] Tevens zijn we op zoek naar aanvulling voor de arbitragecommissie. Eelco doet dit werk nu al verscheidene jaren en heeft ons arbitrage peil en bestand geweldig opgebouwd en bijgehouden! Ook de goede opkomst onder de jeugd is aan zijn herinnerings-smsjes en uitstekende begeleiding te danken. Wie willen en kunnen het stokje grotendeels van Eelco overnemen? Met minimaal drie personen die bereid zijn om dan eens in de drie weken, scheidsrechters te regelen voor de wedstrijden van de oudere jeugd, zelf te begeleiden en daar waar nodig zelf te fluiten blijft de druk enigszins beperkt. We vragen veel en het zal niet altijd makkelijk zijn, maar bedenk dat Eelco dit al tijden alleen heeft gedaan! Eelco heeft nu echt aangegeven dat wat hem betreft dit het laatste seizoen is dat hij dit zo nog wil doen. Ook hier geldt: vele handen maken licht werk! En het wordt steeds lichter naar mate meer mensen zich aanmelden om af en toe te fluiten. Voor alle scheidsrechters die nu al regelmatig op ons veld staan te fluiten, te begeleiden en in te vallen? BEDANKT!!!! Zonder jullie was het probleem nog groter! Zonder scheidsrechters, geen wedstrijden, geen club! Dit alles klinkt zwaarmoedig, maar het is helaas de bittere waarheid.