MHCD Nieuwsbrief 1

4-9 MHCD nieuwsbrief 1 Seizoen 2012 - 2013 September 2012 Het nieuwe seizoen is begonnen! Vanaf deze week zijn de trainingen weer begonnen en komende week begint de competitie. We wensen jullie veel plezier en een sportief jaar toe. Langs deze weg willen we iedereen bedanken die zich de afgelopen weken hebben ingezet om de start van het nieuwe seizoen mogelijk te maken. Met het nieuwe seizoen beginnen ook de kantinedienst, velddienst en het fluiten. Kijk regelmatig in de schema?s op de website of jij of je ouders ?dienst? hebben of dat je moet fluiten. Let op: zijn je hockeykleren te klein? Op 6 september vanaf 14:00 kan je je kleding inwisselen bij Lydia Brouwers aan de Vossersteeg 68. De jaarlijkse Algemene Leden Vergadering vind op maandag 12 november plaats om 20.00 in het clubgebouw. De agenda zal op de site worden gepubliceerd en de stukken zijn de week voor de ALV op aanvraag beschikbaar. Willen (nieuwe) leden die in aanmerking willen komen voor het studententarief jaarlijks een kopie van hun studentenkaart naar de ledenadministratie mailen? Zonder de kopie kunnen we anders niet het studententarief hanteren. We zoeken iemand die het E-toernooi wil organiseren. Het toernooi wordt in januari 2013 gehouden. Het draaiboek ligt klaar. Lijkt het je leuk? Je kan je opgeven via [email protected]. Een verzoek: als je buiten de trainingen op het hockeyveld bent, wil je er dan voor zorgen dat je het hek bij het veld goed dicht doet? Er lopen veel konijnen die op het kunstgras poepen en dat is niet goed voor het nieuwe veld. We hebben nog een aantal openstaande vacatures: - Arbitrage (M/V) vanaf heden. - Feestcommissie (M/V) vanaf heden. - Voorzitter (M/V) per november. Kijk op de site voor de details. Helaas hebben we het familietoernooi van voor de vakantie moeten afgelasten, omdat er te weinig belangstelling voor was. We kunnen een mooi aantal nieuwe leden bij de club verwelkomen: Dianne Leeuw Michiel Janssen Maud Schuppen Carsten Daamen Merijn Frets Lotte van de Meent Emmelie Luiken Maud Kloosterman Helinda Manenschijn Wiep Zielman Laura Meulenberg Noralie Jansen Esly Kloosterman Dominique van der Vegt Andrea Stel Rob Evers Ivor Muijlwijk Veerle Visch Stefan Turner Paulien Boerkamp Vera Lode We wensen jullie heel veel hockeyplezier toe bij MHCD. Een aantal korte mededelingen: - Goed nieuws over het veld. Het veld is voor de vakantie goedgekeurd. - Er zijn nieuwe zeeppompjes en papieren handdoekje opgehangen bij de toiletten. - Nog een verzoek: vergeet niet adres en/of mailwijziging door te geven aan de ledenadministratie.