MHCDalfsen pakt clubbonus

20-3 Nieuws Dalfsen - Het was groot feest bij de MHC Dalfsen afgelopen zaterdag. Niet alleen werd de competitie hervat na de winterstop, maar tevens kreeg de club een cheque van 1.000 euro overhandigd door Volvo-directeur Bert van Bruchem. De Zweedse autofabrikant ondersteunt de hockeyclubs in Nederland met een speciale clubbonus: ieder lid van de hockeyclub die een nieuwe Volvo afneemt, levert de hockeyclub een mooi bedrag op aan sponsoring. Zaterdag 16 maart werd Meisjes F2-leider Ronald van Leussen op ludieke wijze bedankt voor het feit dat hij een auto bij Volvo in Zwolle had afgenomen. Wil je een keer vrijblijvend kennis maken met hockey? Op 5, 12 en 19 april is er een kennismakingscursus hockey bij MHC Dalfsen van 15.30 tot 17.00 u. Marcel Slootweg Fotobijschrift: Ondanks de ijzige wind kon er zeker een lach vanaf bij Volvo-directeur Bert van Bruchem. Verder op de foto: Meisjes F2-coach Ronald van Leussen en zijn mede coach Willem van der Meent. Van links naar rechts: Mijntje van Leussen, Linde Boerema, Menoa van Leussen, Veere Kleinlugtebeld, Lotte van de Meent, Louise van Nes, Myrthe Bonhof, Frederique Slootweg en Mathilde Smalbraak.