Familietoernooi zondag 1 september

9-8 Nieuws Beste leden en familie, Zondag 1 september is er het familietoernooi als opening van het nieuwe seizoen. We beginnen met een gezamenlijke brunch in Sallandse stijl. Aansluitend hebben we een verrassend afwisselend toernooi. Je mag je ouders, broers, zussen, vrienden en vriendinnen ook meenemen. De deelname is ? 2,50 per persoon, inclusief de Sallandse brunch en een lootje voor de ?GROTE TOMBOLA? ! Zoals jullie op de foto kunnen zien is de CVLD al geheel in Sallandse stemming. Wij dagen jullie uit om tijdens de brunch, als team, in een eigen stijl op de foto te gaan. Een geheel onafhankelijke jury zal de beste creatie passend belonen. De wedstrijden zijn in sportkleding. Liefst per team gelijkend. Na de wedstrijden is er nog een gezellige nazit met o.a. de tombola. Geef je op in een team van 6 spelers. Lukt dit niet, dan zorgen wij dat je met een ander team mee kunt spelen. Meld je aan uiterlijk zondag 25 augustus via het volgende mail adres: [email protected] Met een sportieve en Sallandse groet, CVLD ( Club Voor Leuke Dingen )