Winterstopprogramma

2-12 Nieuws Winterstop programma Afgelopen weekend zijn de laatste wedstrijden gespeeld, om in het weekend van 8 en 9 maart weer te beginnen. Voor de teams die twee keer in de week trainen (Senioren en de jeugd vanaf D) gaan de trainingen wel door maar enkel op de donderdag. Maandag 3 maart starten de reguliere trainingen op maandag weer. IJs en weder dienende De trainingen op donderdag gaan in principe altijd door. Als we niet op het veld kunnen, proberen we een alternatief te verzinnen. Van tactiek via schaatsen tot een bosloop. Maar ook dat moet maar net mogelijk zijn. Kijk daarom altijd even voordat je naar training gaat op de site!!!!! En/of volg de trainer op Twitter @trainerMHCD. (vanaf 8D t/m Heren) Reacties +1 1 geen winterstop voor iedereen ? Elvira Thomas 07-12-2013 18:05 Even voor de duidelijkheid: De jongste jeugd traint gewoon door op de dinsdag. En sommige jongste jeugd teams (ME1, ME3 en een team samengesteld uit Mix8D en Meisjes D) gaan ook nog gewoon door met wedstrijden in de Midwintercompet itie. Een primeur voor onze club!