Kampen - MF1 23-11-2013

30-11 Nieuws Hallo allemaal. Ik ben alweer aan de beurt om een stukje te schrijven dus hier komt mijn verhaal. We moesten afgelopen zaterdag weer vroeg vertrekken al om 8.15. We moesten tegen Kampen en moesten 1 uur rijden!!!!!! We reden met z?n allen achter de brandweerauto van Noa haar papa aan. Na 1 keer verkeerd te zijn gereden waren we op de juiste plek. We hebben flink ons best gedaan maar helaas hebben we toch verloren. ZATERDAG moeten we thuis spelen om 10.00 uur komen jullie dan allemaal kijken!!! Dan proberen wij te winnen. Groetjes en tot zaterdag Luna Veltmaat Reacties 0 2 wedstrijd 8 maart ? Luna Verboom 08-03-2014 13:14 op 8 maart hebben wij tegen Zutphen thuis gespeeld. Het was een spannende wedstrijd. We hebben 4-3 gewonnen. Met heeeeeeeeeeeeee eeeeeeel mooi weer. 8) we waren allemaal heel enthousiast. :D Groetjes Luna (E1) 0 1 Leuk verslag ? Willeke 23-12-2013 12:00 Dit is nog eens een leuk verslag, zelfs met fotos er bij. Zo krijgen wij een goede indruk waar en hoe er is gespeeld. 8-0 verloren? Gewoon met de training goed oefenen en de volgende keer laten jullie ze een poepie ruiken. Succes. Willeke.