Sponsorbeleid

12-2 Sponsorbeleid MHC Dalfsen De Mixed Hockey Club Dalfsen heeft ongeveer 200 leden, hoofdzakelijk afkomstig uit de gemeente Dalfsen. Een groot deel van het ledenbestand wordt gevormd door jeugdleden. De leden, maar ook de niet-hockeyende ouders van jeugdleden, voelen zich nauw betrokken bij het wel en wee van de MHC Dalfsen. Ons prachtige sportcomplex is druk bezet tijdens wedstrijd- en trainingsdagen. Naast de reguliere competitie en trainingen, worden er ook veel activiteiten georganiseerd. Zoals bijvoorbeeld het Halloweenfeest, het Oliebollentoernooi, het (regionale) E-zaalhockeytoernooi, het C/D-kamp en de (regionale) Slotdag. De MHC Dalfsen bereikt haar leden via haar website. Daarnaast worden de leden door middel van e-mail en het in het clubhuis aanwezige plasmascherm geā€¹nformeerd over actuele zaken aangaande de MHC Dalfsen. De leden van de MHC Dalfsen en de vele bezoekers van ons complex zijn een interessante doelgroep voor ondernemers in de regio. De MHC Dalfsen heeft een actief sponsorbeleid, waarbij de sponsoren niet alleen bij de leden onder de aandacht gebracht worden. Wij verliezen het Business to Business aspect ook niet uit het oog. De MHC Dalfsen streeft ernaar dat haar sponsoren voor meerdere jaren kiezen voor de MHC Dalfsen. Wij zijn heel blij met de langjarige relaties met onze sponsoren. Uiteraard verwelkomen wij graag nieuwe sponsoren. Dit zijn uw mogelijkheden: 1. Shirtsponsor/hoofdsponsor voor een bedrag van ? 2.500,= per jaar (voor een termijn van drie jaar). U krijgt uw naam en logo geprint op alle shirts van de MHC Dalfsen. Tevens heeft u de beschikking over een sponsorbord langs ons hoofdveld en een banier bij het clubhuis. Tenslotte krijgt u ook een vermelding op ons plasmascherm in het clubhuis en op onze website. 2. Bordsponsor voor een bedrag ad ? 250,= per jaar. Het bord wordt door u aangeleverd (formaat 300 x 80 cm. ) Echter, indien u een contract aangaat van minimaal drie jaar is dit inclusief vervaardigen van het bord. 3. In overleg met het bestuur en de sponsorcommissie zijn ook maatwerk-oplossingen mogelijk. Interesse? Neem contact op met Martijn Westenbrink (sponsorcommissie of 0529-430907) of Marcel Slootweg (voorzitter of 06-10388906)