Verslag Zwolle JE5 - Mix E2 12-4-2014

17-4 Hockeywedstrijd 12-04-2014 Het was een spannende wedstrijd. De eerste helft stond Dalfsen met 3-1 voor. Maar in de tweede helft maakte Zwolle ook nog weer goals. Het werd steeds spannender, Anouk (van der Meent) kreeg een voorzet en liep zo hard ze kon naar de goal van de tegenpartij, maar de scheidsrechter had ( zogenaamd) een shoot gezien. Als hij niet onnodig had gefloten had Dalfsen met 5-4 kunnen winnen. Maar er werd dus wel gefloten. En toen kreeg Zwolle een goede voorzet en er werd wel een echte shoot gemaakt maar die werd niet afgefloten. Zwolle scoorde en won met 5-4. Zo kwam de wedstrijd aan een ( oneerlijk) eind. Maar we hebben wel goed gespeeld. Jammer dat de scheids niet zo goed floot. Groeten: Pien Looijestijn.