Durf jij Alfred te verslaan op het NK Shoot out van Dalfsen?

Durf jij Alfred, de keeper van H1 aan?  Of Boudewijn de keepersreus van Dalfsen. Of wat dacht je van de Marcel, keeper van de veteranen en de voorzitter?
Of ben jij keeper en denk je de pingelaar van H1 af te kunnen stoppen. Mooi want dat kan. Op 19 april, na de wedstrijd van H1 organiseren MHC Dalfsen i.s.m. met H1 de clubkampioenschappen van het NK Shoot out. Iedereen ouder dan 10 jaar maar op 13 juni nog geen 17 jaar kan meedoen; speler, speelster of keeper. Meld je nu aan op [email protected]
De winnaars gaan door naar de District kampioenschappen op 17 mei te Hattem en daarna eventueel naar de landelijke finale op 13 juni in Amsterdam,

Wat : Clubkampioenschappen Shoot out.
Wanneer: 19 April om 13:45 (deelnemers verzamelen om 13:30)
H1 speelt thuis van vanaf 12:30 en stellen jullie aanmoedigingen ook zeer op prijs.
Wie: ieder spelend lid tussen 10 en nog geen 17 jaar op 13 juni plus aanhang en aanmoedigers uiteraard.
Aanmelden, via mailto:[email protected] vermeldt je naam, team waar je in speelt en of je keeper bent ja of nee. Aanmelden kan tot en met 18 april maar wees er snel bij, vol is vol.

Wat is een shoot out; een shoot-out start vanaf de 23 meterlijn recht tegenover het doel. De veldspeler neemt de bal en krijgt acht seconden om een legitiem doelpunt te maken (van binnen de cirkel) tegen een keeper. Na 8 seconden is de shoot out voorbij. Maakt de keeper een onopzettelijke overtreding, dan wordt de shoot-out opnieuw gespeeld, bij een opzettelijke overtreding volgt een strafbal.

Lees hier meer over tips en tricks van een goede shoot out.