KEEK OP DE WEEK 3

KEEK OP WEEK 3

En er blijft maar flink gewonnen worden en heel leuk, we hebben een manier gevonden om toch ook de jongste jeugd in beeld te krijgen. Niet iedereen heeft gespeeld afgelopen weekend, de drainage van de velden van EHV was niet opgewassen tegen wat buitjes. Zowel MB2 als MD2 hebben daarom niet gespeeld.

HC Zwolle J8E4 - Dalfsen J8DE1

Dalfsen H1 - Deventer H3

Kampen HA - Dalfsen HA

1

J8D, MC1, H1, JB1 en JC1 zijn allen nog ongeslagen.  De veteranen helaas niet meer. Deze gaan, na het missen van 10 zuivere kansen en een kwart, deze week hun trainingsmethodiek wijzigen. Wellicht kunnen ze in de leer bij wat meiden uit de D, ons is verteld, dat deze zelfs zittend scoren!

Afgelasting

Dan nog een issue aangaande wedstrijden welke gestaakt, afgelast of ingehaald moeten worden. Neem ten allen tijde als coach contact op met het wedstrijdsecretariaat of eventueel de TC maar ga AUB niet zelf iets regelen. Strafpunten, een boete en reputatie aan gort bij de KNHB zijn daarvan het gevolg. Iets wat we allemaal niet kunnen gebruiken en nu toch weer gebeurt is.

Herindeling

Verder deze week op het programma staat de herindeling van na de herfstvakantie. Dat kan leiden tot een enkele aanpassing in de teams en misschien wel, gelet op het aantal aanmeldingen, een teampje erbij. Coaches hebben bericht gehad, vraag aan hen is , om nog even deze week te reageren.

Leden en een flyer

Afgelopen week drie nieuwe aanmeldingen, welkom allen en heel veel plezier gewenst!

Evie

Niezink

V

Hugo

van den

Brink

Carlijn

Smeenk

V

Dat maakt dat we nu 219 nieuwe leden hebben. En dat gaan er nog veel meer worden, als het aan de flyer-makers ligt. Er wordt namelijk o.l.v. Karin Volkers hard gewerkt aan een flyer c.q. brochure om uit te kunnen delen op de club, op scholen en dergelijke.

Halloween

Binnenkort weer Halloween, 24 oktober is het weer zo ver, het griezeligste feest van Dalfsen en omstreken, zet het alvast in je agenda, programma volgt.

BARbezetting

Het is helaas (weer) Bar en boos met de barbezetting. In de korte tijd dat het seizoen bezig is, is het alweer een paar keer gebeurt dat ouders niet komen opdagen. Er wordt gekeken of we nu teams verantwoordelijkheid gaan stellen, maar er wordt ook naar eventuele bestuurlijke maatregelen gekeken. Verder is en blijft het de verantwoordelijkheid van ouders om zelf te ruilen.

tot zover weer, tot de volgende KEEK

Tips, feitjes en weetjes voor de Keek op de Week? mail ze naar [email protected]