KEEK OP DE WEEK 5

KEEK OP DE WEEK 5

8 gewonnen, 3 verloren en 2 gelijk is de balans van afgelopen weekend. Vooral JB1 maakte veel indruk op de vrijdagavond. Leuk om de progressie van dit team te volgen. Van drukke stuiterende knulletjes tot een leuk spelend en hecht team. Nu ik daar even zo over nadenk, dat geldt eigenlijk wel voor heel veel teams en dat is toch het mooie van een teamsport. Ondanks de grote verscheidenheid en verschillen, moet je het toch met elkaar zien te rooien. En daar komen mooie resultaten uit

Meppel MIX F2 - Dalfsen JF1

Zwolle MF5 - Dalfsen MF1

Meppel ME2 - Dalfsen ME2

Dalfsen ME1 - Ommen ME1

Dalfsen M8D1 - Epe M8E1

Mezen J8E1 - Dalfsen J8DE1

Dalfsen/Ommen JC1 - Epe JC1

gelijk

Dalfsen MB1 - Zwolle MB9

Meeuwen JB1 - Dalfsen JB1

Dalfsen MA1 - Kromhouters MA1

Dalfsen H1 - Avanti H2

Epe HC - Dalfsen HA

gelijk

Nagekomen uitslag:

Almelo MD6 Dafsen MD2 2-6

Komend weekend alweer de laatste competitieronde in de voorcompetitie, nog even spannend voor sommige teams, wat daaruit gaat komen. Daarna herfstvakantie en dan draaien de computers van de KNHB overuren om te komen tot een nieuwe indeling. De nieuwe competitie start vervolgens in het laatste weekend van oktober.

Nieuw Team

In die nieuwe competitie gaan we starten met een extra team. Vanwege de vele aanmeldingen starten we met een beginnend F-teampje, welke gecoached gaat worden o.a. door Cesar Blauwgeers. Heel veel succes Cesar. Daarnaast zullen er her en der nog een enkele spelers door of verschuiven. Communicatie daarover, vind deze week plaats richting de coaches en betreffende spelers/ouders

Ballen

Elk jaar gaan er weer een hoop ballen door heen op onze club. Ze gaan kapot, ze vliegen over een hek en in sommige gevallen verdwijnen ze onbewust in een tas. Zeker keeperstassen zijn echte bal magneten. Mocht u in de tas van uw kind een bal vinden die daar niet hoort, laat hem of haar dan deze inleveren op de training. Verder is en blijft de regel, bal over het hek, gelijk halen. En vanaf heden komt er een regel bij, tassen, jassen en dergelijke, allemaal in de dug-out. Los van ballen die  per ongeluk bij het opruimen erin rollen, is dat ook een stukje veiligheid. Zowel voor spelers die dan niet meer struikelen over de los slingerende tassen, als ook voor de mooie telefoons in die tassen die niet echt goed tegen een hockeybal kunnen. Even voor de beeldvorming, wij kopen jaarlijks circa 100 a 200 ballen rond de 4 euro per stuk. Serieus geld.

ALV 12 oktober

Denkt u aan de algemene ledenvergadering? Mooi, komt allen.

Leden

Afgelopen week weer een nieuw lid mogen ontvangen, Jozefien Veenstra, ze zal gaan spelen in de F-jes. Heel veel plezier gewenst. De stand is nu 223 leden.

Grote clubactie

Deze week gaarne de boekjes inleveren!

Vers van de pers

De Halloween uitnodiging wordt deze week verstuurd en ook de flyer komt uit.