MHC Dalfsen houdt het schoon met MD-Entree

MHC Dalfsen kan weer een nieuwe bordsponsor verwelkomen. Het bedrijf MD Entree uit Genemuiden heeft zich voor drie jaar als sponsor verbonden aan de Dalfser hockeyclub. MD-Entree levert indoor en outdoor kwaliteiten die elk seizoen het huis schoon houden. Het bedrijf is sinds 2000 distributeur, producent en ontwikkelaar van een up-to-date collectie matten voor in- en outdoor gebruik.

De directeur van het bedrijf, Wim van der Vecht, is geen onbekende voor de Dalfser hockeyers. Op zaterdag staat hij als coach van Meisjes B1 langs de kant. Dit seizoen staan er sowieso twee onvervalste derby's voor zijn team op het programma, door middel van twee krakers tegen MB2 van MHC Dalfsen, dat op haar beurt weer wordt gecoacht door onder andere voorzitter Marcel Slootweg.
Het gezin Van der Vecht is een echte hockeyfamilie geworden, zoals zoveel gezinnen zonder echte hockeyachtergrond hun draai hebben gevonden bij MHC Dalfsen. Ooit, acht jaar geleden via hun zoon Mex en dochter Lola, kwamen zij bij de club binnen en nu zijn ze één van de steunpilaren van de club. Want ook zijn charmante éega Noor Veuger steekt regelmatig de handjes uit de mouwen als organisator van o.a. het Oliebollenstratentoernooi. En daarnaast slaat Wim van der Vecht, ooit een begenadigd basketballer, niet onverdienstelijk tegen een hockeybal bij de Veteranen op zondag.

Fotobijschrift: Nu staan voorzitter Marcel Slootweg en sponsor Wim van der Vecht nog vriendelijk te glimlachen. Zal dat ook zo zijn op zaterdag 12 maart, als hun teams tegen elkaar moeten spelen?