KEEK OP DE WEEK 7

KEEK OP DE WEEK 7

Wauw, de successen op het veld blijven maar doorgaan. Ondanks dat vele teams hoger zijn ingedeeld (überhaupt geen een team lager!) is er heel veel gewonnen afgelopen weekend. Heren 1 verpulverde Drienerlo, de veteranen hadden een super herstart tegen de koploper. MB1 won met duidelijke cijfers van Kampen MB1, geen klein clubje hoor. Het nieuwe mixed F verloor de volledige wedstrijd maar wist in de partijtjes er wel een te winnen. JB1, MC1 en MD1 gaan gewoon door met winnen ondanks de hogere poule en MA1 die wonderbaarlijk in de 1e klasse bleven, haalde bijna de 1epunten binnen, bijna. Well done

Het was wel een wat rommelige start zo na de herfstvakantie en de nieuwe indeling. Pas laat werd het nieuwe schema bekend, wat dat betreft dank aan vele flexibele ouders en leden die opeens moesten rijden, fluiten of een bardienst draaien.  De uitslagen kwamen ook pas laat door en nog niet helemaal, vandaar een wat late KEEK. Overigens ligt dat item van de uitslagen bij de scheidsrechters. Vul altijd gelijk het digitale formulier in na de wedstrijd!

Teamnaam

HA

Dalfsen HA - Zwolle HE

Bomen

Komende zaterdag gaan er weer wat bomen geveld worden rond het veld, er is nog behoefte aan wat hand en spandiensten en nee je hoeft niet in de bomen te klimmen, daar zijn ervaren jongens voor. Kost je ook niet de hele zaterdag, elk uurtje hulp helpt. Aanmelden of even overleggen over hoe wat en waar graag bij Arend via [email protected]

Hockey op de kaart in Nieuwleusen

We hebben al een paar leden die wonen in Nieuwleusen maar veel zijn het er niet. Willeke, Sigrid en Lydia gaan ze daar deze week proberen warm te krijgen via een clinic op school.

Lekkere Koffie

Ons warm bakkie troost op een koude zaterdagochtend, wordt binnenkort misschien wel een Latte Macchiato of een dubbele espresso. Nog even afwachten, maar we kijken rond naar mooi en goed koffieapparaat. Mocht iemand toevallig nog iets weten, meldt je dan bij Ton, [email protected] en neen we zoeken niet naar je overbodige Senseo. Er wordt trouwens ook gezocht naar een koelkast met een glazen deur.

Zaal

We zijn nog in overleg met de Trefkoele voor zaaltrainingen. Er zijn vrije uren dat weten we al, maar nog niet exact wanneer. Die info hopen we deze week te ontvangen en dan kunnen we gaan plannen. Een eventuele crisisopvang in de Trefkoele is wat naar de achtergrond verdwenen, het kan nog altijd gebeuren maar er zijn andere locaties die eerst zijn.

Nieuwe leden

De snelheid is er nu wel wat uit maar nog steeds loopt het door. Stand per 01-11-2015 231 leden

Welkom en heel veel plezier

voornaam