Kontrast levert coachtassen MHC Dalfsen

De coaches van de jeugdteams van MHC Dalfsen kunnen sinds kort hun spullen goed opbergen. Sportstudio Kontrast, al 25 jaar een begrip in Dalfsen, ondersteunt de begeleiders van de Dalfser hockeyclub met stevige sporttassen.

Afgelopen vrijdag kreeg de opvallende deal zijn beslag toen voorzitter Marcel Slootweg en sponsorcommissielid Ivonne Mol de tassen in ontvangst namen uit handen van Hanny Hilgenkamp, de drijvende kracht achter Kontrast. De tassen zijn meer dan welkom voor de coaches. In het kader van de professionalisering streeft MHC Dalfsen er naar om alle jeugdteams dezelfde uitrusting mee te geven: behalve de ballen zijn dat maskers (voor de strafcorner), hesjes (voor de warming up) en een coachbord (om de tactiek op uit te tekenen).

Volgend weekend is de laatste activiteit gepland bij de hockeyclub voor de jaarwisseling. Op zaterdag 12 december organiseren vier jeugdleden (Timo Schaafsma, Mylla Dwars, Emma Booijink en Veerle Erich) een dag vol activiteiten om geld op te halen voor twee goede doelen: Edukans en Serious Request. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat staan er allerlei fundraisespellen gepland. Een spontane actie van het enthousiaste kwartet, dat bewijst dat hockey in Dalfsen meer is dan alleen maar een leuke sport.