Zaalhockey toernooi

Beste allemaal,

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jullie allemaal veel te veel oliebollen gegeten hebben de afgelopen zondag! Om dit enigszins te kunnen compenseren als organiserende club organiseren wij zaterdag 23 januari het clubzaalhockeytoernooi!

We beginnen om 19 uur met de jongste jeugd, zijnde de E en D jeugd. Afhankelijk van de hoeveelheid teams hockeyen zij tot 20 uur of tot uiterlijk 20.30 uur. Je kan zelf een team organiseren met een mooie mix van 6 tot 7 spelers uit de E en D leeftijdscategorie, of je geeft je als individu op, dan zorgen wij dat je in een heel leuk team komt (en er zijn natuurlijk alleen maar leuke teams!). De jongste jeugd teams zullen begeleid/gecoacht worden door een dame of heer uit de B of A jeugd.

Teams en individuele leden kunnen zich opgeven door een mail naar [email protected] te sturen met je naam en huidige "veld"team te vermelden.

Vrijwillige oudere jeugd kan zich opgeven bij [email protected]als begeleider of scheidsrechter.

Nadat de jongste jeugd gespeeld heeft is de oudere jeugd aan de beurt! Vanaf de C leeftijdscategorie kan je een team samenstellen met 6-7 spelers en speelsters, mixed of unisex, verkleed of in sponsorkleding, met hoed of zonder hoed, jonge oudere of oudere jongere, het maakt allemaal niet uit als je de regels en tegenstander maar respecteerd! Keepers zullen weer vaste keepers zijn die automatisch zullen delen in de prijs! Gestreden gaat worden om de fameuze slagroomtaart!

Teams en/of spelers kunnen zich opgeven bij [email protected].

We zoeken ook voor de latere avond arbitrage, graag opgeven bij [email protected]

Tot de 23e januari!

Mex, Sander, Daan, Timo, Sake en Hadriaan.