instructie Zaalhockey trainingen

23-1

Leuk, we gaan morgen van start. Vanavond hebben vele al een vuurdoop. Wat dat betreft een verkeerde planning, eerst wedstrijdjes en dan trainen, maar goed.

Ik heb twee jonge toppers uit Zwolle weten te regelen om mij te begeleiden. Beide wel bekend hoor en ook beide ex MHC Dalfsen. Sarah en Bente, beide spelen in de selectie van MC van Zwolle en beide zitten op het CSE en hebben dus aardig wat zaaluren in de benen. Iets wat wij op de club gewoon niet hebben, dat gaat dus vanaf nu veranderen.

Oké hierbij nog even wat instructie;

Check op bijgaande Excel of je aanmelding goed is doorgekomen. Het merendeel van de mailtjes heb ik volgens mij wel beantwoord maar het waren er nog al veel en vanuit Lisa kan ik geen groepsmail o.i.d. aanmaken om dat de aanmeldingen dwars door alle teams heen gaan.  Aanmelding niet goed? mail [email protected] of bel met 0681339875.

Op de lijst zie je dat er nog wel wat plek is in de 1e, 3e en de 4e training. De 2e training is vol! Je kan je nog aanmelden, ook per keer, per keer kost een training 5,- euro. Ook daarvoor geldt, bel of mail.

Kom op tijd. Dat wil zeggen 10-5 min van te voren. Ga niet lopen dolen en rondspoken door de Trefkoele+  neem rustig plaats op de tribune

Bij de eerste training hoop ik dat een paar ouders bereid zijn om even snel met mij balken neer te leggen. Afhankelijk van de bezetting in de zaal voor onze training, kunnen we dit hopelijk een paar min. voor aanvang doen, maar vrees dat het soms pas precies op tijd kan.

Zorg voor goede gymschoenen, bitje, scheenbeschermers en als het kan een handschoen.

Zoals al gezegd, we hebben weinig tijd en er is veel herrie, wat maakt dat we verwachten dat je zoveel als mogelijk gedisciplineerd mee doet.
Wat inhoudt; goed luisteren, snel klaarstaan, snel ballen halen en dat soort zaken.

Verder gaan we gewoon een hoop leren en plezier maken.

Tot morgen en wellicht vanavond Bernard

Bijlage

Super leuke actie!. Volgend jaar weer?

Nicci de Wild12-2-2016 @ 14:20:33