Sponsornieuws

26-3 Nieuws Tussen de Paaseieren troffen we ook wat sponsornieuws. Het bestuur van MHC Dalfsen is blij met de continuering van het sponsorcontract met Volvo voor nog één jaar. Bert van Bruchem, de directeur van Volvo Nieuwenhuijze Zwolle en Meppel, bestendigde onlangs de jarenlange contacten. Wij als MHC Dalfsen zijn niet alleen blij met de financiĆ«le ondersteuning door Volvo Nieuwenhuijse, maar ook met de Volvo Clubbonus, die voor onze club een welkome aanvulling is. Hoe de Volvo Clubbonus werkt, kunt u lezen via deze link:

Daarnaast heeft MHC Dalfsen een nieuwe kledingsponsor in de persoon van Leerentveld Vrije Tijd in Zwolle. Meer details en een korte presentatie van dit Zwolse bedrijf, dat ook de kledinglijn van HC Zwolle doet, krijgt u binnenkort.
Daarnaast is de firma Countus toegetreden tot de rij bordsponsors van MHC Dalfsen. Countus is een regionale speler in de accountancy en fiscale advisering.

Tenslotte is het bestuur blij dat Martijn Grasso de sponsorcommissie komt versterken. Martijn, de vader van Zep (F-jeugd) en Ila (Funkey), zal deels de taken overnemen van Ivonne Mol, die door privé-omstandigheden haar taken heeft neer gelegd. Het bestuur bedankt Ivonne meer dan hartelijk voor haar werkzaamheden, die mede hebben geleid tot een bloei van het aantal sponsoren. De sponsorcommssie bestaat nu uit Ismena van Leussen en Martijn Grasso, maar kan nog wel wat steun gebruiken. Interesse, benader één van hen of Marcel Slootweg ([email protected] of 06-10388906).