High Tea F-jeugd

Een onvervalste High Tea zorgde afgelopen zaterdag voor een mooie afsluiting van de Dalfser broeder- en zustertwist bij de F-hockeyers van MHC Dalfsen. De wedstrijd eindigde in een 17-14 zege voor de jongens tegen het Mixed-team. De ouders van de jeugdspelers hadden hun best gedaan, getuige de vele lekkernijen die na afloop van de kraker in het clubhuis op de jeugdigen stonden te wachten in het clubhuis.
Ook het Meisjes F-team sloot na hun wedstrijd tegen HC Flevoland in Dronten aan bij de High Tea in het clubhuis. Het plan was aanvankelijk een picknicklunch te organiseren, maar door de wisselende weersomstandigheden was het clubhuis, waar de brandende open haard voor een gezellige sfeer zorgde, een beter alternatief. De ouders hadden overigens meer belangstelling voor de koffie, actief op TV gepromoot door de Amerikaanse acteur George Clooney. De kids deden zich tegoed aan de puike happen en sappen. De komende twee weken is het dan weliswaar vakantie, maar onder de bezielende leiding van Amanda Mallinckrodt en Desirée Rienstra zullen zij toch hun trainingsuurtjes maken.