Van de TC, Einde Seizoen, nieuwe teams, laatste trainingen etc

30-5

Het einde van een geweldig seizoen nadert met rasse schreden. Prachtige Kampioenen en geweldige andere prestaties, daarbij een geweldige groei (ruim 50 leden erbij en na alle opzeggingen van eind mei blijven er nog ruim 235 leden over waar we mee starten!) En als klap op de vuurpijl, we gaan volgend jaar hoogstwaarschijnlijk starten met een Dames 1. Kortom een fantastisch post lustrum jaar.

Deze woensdag wordt de laatste hand gelegd aan de nieuwe teamindeling en deze wordt dan als het allemaal goed verloopt donderdag op de site gepresenteerd.

Deze week ook alweer de laatste trainingen voor de jeugd en de senioren.
De Jongste Jeugd op dinsdag gaat een weekje langer door en zo ook de keeperstraining op vrijdag.
De Funkey heeft de laatste training afgelopen zaterdag gehad.

Aanstaand weekend de laatste wedstrijden en daarna nog allerlei slotdagen, inhaalwedstrijden, teamuitjes, team BBQ,s tot slot een heus Midsummernight uitzwaaifeest op 16 juli.

De Trainingen starten in de week van 29 Augustus weer en de 1e wedstrijden staan voor 10 september op de agenda.

Namens de TC alvast een fijne vakantie gewenst en allen dank voor dit mooie jaar.