Oranje oefent voor Rio en jij kan er bij zijn

Heren hockey interland Nederland – Nieuw Zeeland op G.C.H.C.

Op donderdag 23 en vrijdag 24 juni spelen de Nederlandse hockey heren een interland tegen Nieuw-Zeeland op studentenhockeyvereniging G.C.H.C. te Groningen. De wedstrijden vinden beide dagen plaats om 18:30 uur. Het belooft een waar spektakel te worden.

Voor jeugdhockeyers (categorie: F-, E-, D-jeugd) wordt er op beide dagen een hockeyclinic georganiseerd vanaf 15:30 uur. Deelname is gratis, enige voorwaarde is dat de jeugdspeler en eventuele begeleider een entreeticket voor de interland hebben. Opgeven kan door je naam en leeftijd te mailen naar [email protected]. Voor alle wel en niet hockeyende jeugd zal er een FunZone zijn met attracties en hockeyspellen. De mogelijkheid is er om nadien te eten op het terrein.

De wedstrijden zijn onderdeel van de Rabo Super Serie en worden gespeeld als voorbereiding op de Olympische Spelen. De kaartverkoop, à 10 euro per ticket, geopend. Zie voor tickets:

Voor meer informatie over het bestellen van VIP arrangementen kan contact worden opgenomen met Sander Leone via [email protected] of 06-57560729

Het evenement bezoeken kan het beste met de fiets of het openbaar vervoer. Lijn 11 van QBuzz zal gedurende beide interlands elk kwartier van en naar de Zernike Campus, waar het G.C.H.C. terrein zich bevindt, rijden. Parkeren is mogelijk tegen betaling van €5,-.

LET OP:het gehele evenement is cashless. Betalen kan uitsluitend met PIN.

Programma 23 en 24 juni 2016

• 15:00 uur Opening terrein en FunZone
  • 15:30 uur Start hockey clinics
  • 17:30 uur Start inspelen Nederland en Nieuw-Zeeland