Grote schoonmaak 3 september

17-8
Het nieuwe hockeyseizoen begint weer. Achter de schermen zijn de voorbereidingen al in volle gang. Trainingsschema's komen op de website, de inventarisatie van tenues is begonnen, de nieuwe scheidsrechterscursus gaat binnenkort beginnen, om maar een kleine opsomming van de activiteiten te geven.

Minstens zo belangrijk is ons clubhuis en -terrein. Graag wil ik onze gasten in een schoon en opgefrist onderkomen ontvangen. Daarbij is ook jullie hulp nodig! En zoals een mooi spreekwoord luidt: vele handen maken licht werk.

Op zaterdag 3 september wil ik met jullie ons clubgebouw en terrein aanpakken. Te denken valt aan:
  • Schoonmaak clubhuis
  • Ramen zemen
  • Schoonmaak kleedlokalen
  • Onkruid wieden, tegels groenvrij maken
  • etc etc
Aangezien niet iedereen de gehele dag de tijd heeft (zo loopt ondergetekende op dezelfde dag ook nog de Halve Marathon in Dalfsen) heb ik de schoonmaak op 3 september in twee delen gesplitst. Eén shift van 9.00 u tot 12.00 en één deel van 13.00 u tot 16.00 u.

Om het geheel te coördineren verzoek ik jullie dmv een mail aan [email protected] aan te geven of je meedoet en op welk tijdstip en wat je eventueel graag zou willen doen.

Ik verneem graag jullie reactie!

Met vriendelijke groet,

Marcel Slootweg

deze dag zijn wij er niet uitje!

Luna Verboom18-8-2016 @ 21:47:36