Hockeyfinale dames

De hockeyers van MHC Dalfsen dachten het seizoen optimaal te beginnen. Gisteravond bekeek een groepje leden, bijna allemaal in het Oranje uitgedost, de finale van het Nederlands damesteam tegen Groot Brittanniƫ in ons clubhuis op een groot scherm. Helaas verloren de Oranjedames na shoot-outs.
De actie was afgelopen woensdagavond spontaan ontstaan bij Caroline Graveland, waarna Bernard en Sandra Smalbraak, Harry Colenbrander en Martijn Grasso lokatie, beamer en scherm regelden.
Over twee weken begint het seizoen met het Strandballentoernooi op zondag 4 september. De dag ervoor steken de leden hun handjes uit de mouwen om het complex er tip top voor de gasten uit te laten zien. Het weekend erna begint de competitie weer voor onze club. De trainingen starten vanaf maandag 29 augustus. Het schema staat op de site: www.mhcdalfsen.nl. Interesse om een keer mee te trainen? Mail naar [email protected].