Info clubscheidsrechtersavond 23 september

20-9
De kandidaten voor het clubscheidsrechtersexamen hebben onlangs een mail gekregen met de link van de KNHB voor het scheidsrechtersexamen. A.s. vrijdag 23 september, tussen 19.30 u en 20.30 u in het clubhuis, houden wij een info-avond over het scheidsrechtersexamen en krijgen jullie praktische tips over het examen. Dit o.a. met behulp van ons scherm.

De week erna, op vrijdag 30 september, is het officiƫle clubscheidsrechtersexamen in ons clubhuis, vanaf 19.30 u.

Deelname aan het examen is verplicht! MHC Dalfsen vindt namelijk het behalen van een kaart een wezenlijk onderdeel van het lidmaatschap. Daarin zijn wij niet uniek, want ook MHC Ommen en HC Zwolle stellen dezelfde eis.

Afmelden kan, voor donderdag 29 september 17.00 u, alleen via de mail naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur