Albert Heijn Dalfsen steekt hockeydames in het nieuw

Het nieuw geformeerde dames 1 van Mixed Hockey Club Dalfsen kan voortaan inlopen in stijl. Albert Heijn Dalfsen sponsort het team met nieuwe hooded sweaters. Aanvoerder Imke Erich ontving de eerste hoodie van Albert Huisjes, vestigingsdirecteur van de supermarkt.De kleding lijkt meteen een goede impuls. De dames wonnen hun eerste thuiswedstrijd tegen de dames 4 van de Deventer Hockey Vereniging overtuigend.

Nadat de hockeyclub aan het eind van het afgelopen seizoen een wervingsactie startte voor een nieuw te vormen damesteam, ging het hard. Inmiddels heeft het team 18 dames en hebben Stefan Tulner en Jon Bleekemolen zich ontfermd over de coaching. Speelster Hilde Hardeman werd voor de wedstrijd ook nog gehuldigd als 250elid van de MHC. Het team startte 2 september de competitie in de tweede klasse met een 3-1 verlies uit tegen Hattem, maar heeft de ambitie hoge ogen te gooien.

Albert Heijn Dalfsen is met de sponsoring de eerste die gebruik maakt van het nieuwe teamsponsoring plan van de club. Martijn Grasso van de sponsorcommissie die de uitvoering coördineerde, hoopt snel meer teams in het nieuw te kunnen steken. Na de uitreiking werden er foto’s gemaakt en werd er onder toeziend oog van de gloednieuwe sponsor de wedstrijd tegen Deventer gespeeld. De dames wilden duidelijk indruk maken en wonnen dan ook met 6-1.