30 november Zaalhockey Info Markt & Zaaltraining

A.s. zaterdag start het 2e deel van de competitie, achter de schermen zijn we echter al druk bezig met het winterdeel en dat is dit jaar voor het eerst (voor de E t.m. A jeugd en Dames 1) de Zaalhockeycompetitie.

Omdat het de 1e keer is, gaan we iedereen op de hoogte brengen van alle ins en outs van zaalhockey. Daarvoor zullen we op 30 nov een infomarkt organiseren voor alle leden en ouders van leden van 19:00 tot 20:00. Schrijf het alvast in de agenda, naast alle info proberen we ook die avond i.s.m. Leerentveld een mooi aanbod te doen voor een zaalstick en evt. een handschoen, maar daarover later meer.

Voor alle coaches organiseren we aansluitend tot circa 21:00 een zaalhockey tactiek en techniek workshop. Schrijf deze ook alvast in de agenda.

Bijgaand ook alvast de planning voor de zaaltrainingen, dan kan je als je je agenda toch al aan het invullen bent, deze er mooi bijschrijven. Let op dagen, tijden en lengte van de training verschilt soms. Toch zijn we blij met deze redelijk consistente opzet, het is minder raar dan vorig jaar.

Voor MD, MC, MB en MA komen we halverwege november terug op hoe en wanneer we gaan indelen (selecteren).

De TC

Bijlage