Zaalhockey: zaalwacht, wedstrijdleiding en arbitrage

18-11 Nieuws Nog een paar weken, en dan gaat op zondag 4 december het zaalhockey van start. Sinds lange tijd weer terug op de agenda van MHC Dalfsen!

Om een en ander in goede banen te leiden wat betreft zaalwacht, wedstrijdleiding en arbitrage is deze mail bedoeld.

Zaalwacht en wedstrijdleiding
Omdat er in een hal wordt gespeeld, wordt er door de KNHB verlangd dat de thuisspelende vereniging de zaalwacht en wedstrijdleiding en arbitrage levert. In bijgaand Excel-bestand staat per team vermeld wanneer men aan de beurt is als thuis spelend team. Ieder team zal 1x in de gehele zaalperiode een zaalwacht, wedstrijdleiding en arbitrage moeten leveren! Dat is, met in de regel vier tot zes speelrondes, te overzien.

Arbitrage
De scheidsrechters worden binnenkort persoonlijk gemaild voor hun wedstrijden. Iedere scheidsrechter fluit TWEE wedstrijden achter elkaar!

De indeling van de zaalwacht en wedstrijdleiding wordt via de coördinator/coach van het bewuste team geregeld. Aangezien nog niet ieder team is ingedeeld, zal dit zsm volgen!

Op 30 november tijdens de infomarkt zullen we op alle vragen ingaan. Heb je nu reeds vragen? Mail ([email protected]) of bel/app mij gerust (06-10388906)!

Marcel Slootweg
Voorzitter MHC Dalfsen