Steun MHC Dalfsen met de Rabo Clubkas Campagne!

Onze club doet mee met de Rabobank Clubkas Campagne #VVS!

Bij de Clubkas Campagne (https://www.rabobank.nl/lokale-bank/vaart-en-vechtstreek/sponsoring/) kun je als lid door te stemmen onze club steunen.

Wie kunnen er stemmen?

Leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek ontvangen op 1 maart 2017 een stemkaart. Met de unieke code op deze stemkaart kunnen de leden tussen 1 maart en 17 maart inloggen in een online stemmodule en vijf stemmen uitbrengen. Het aantal stemmen op onze vereniging bepaalt de hoogte van het bedrag. Meer stemmen = meer geld!

Let op: alleen leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek mogen stemmen. Het lidmaatschap aanvragen kan via onze website www.rabobank.nl/vvs, onder het kopje ‘De voordelen van het lidmaatschap’.

Meer informatie

Op de website rabo.nl/vvs/rcc vind je meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne. Ook vind je hier een overzicht van de meest gestelde vragen inclusief antwoorden.