Dinsdag 14 maart: missie & strategie-sessie

5-3
Dinsdag 14 maart van 20.00 tot 22.00 u organiseren wij als club voor de 2e keer een Missie en Strategiesessie in ons clubhuis. Wij hopen net als drie jaar geleden, toen we het voor de 1e keer organiseerden, op een hoge opkomst. Alleen dan, als veel leden en ouders van jeugdleden er zijn, kan er een breed gedragen missie en strategie voor de komende jaren worden geformuleerd.

Oud-secretaris Gerrit Jan Veldhuis zal de avond in goede banen leiden. Zoals beloofd zouden wij nog proberen 'harde' cijfers boven tafel te krijgen m.b.t. de demografische ontwikkeling in de gemeente Dalfsen. Dit is deels gelukt en is te vinden op de site van de gemeente: www.dalfsen.nl. Belangrijkste punt is dat de gemeente Dalfsen nog een lichte groei verwacht tot 2020, daarna een lichte krimp.

Als bestuur hebben wij ook de KNHB benaderd met de volgende vraag: is er een vergelijkbare hockeyclub als MHC Dalfsen? Dus vergelijkbaar qua omvang, ook gevestigd in een ruraal gebied, met een grote kern vlakbij. Die is er: www.cranendonck.nl. Kijk gerust op hun site, waar veel info over deze club is te vinden. De achtergrond van deze vraag was o.a. waar ligt de natuurlijke grens van onze club?