Let op Belangrijke data!

14-4 De hockeycompetitie kent een kleine lentestop ivm Pasen en Koningsdag. Achter de schermen zijn wij al bezig met de afsluiting van het seizoen en de BLV. Noteer alvast de volgende data in de agenda:

Maandag 22 mei:
De bijzondere Ledenvergadering. Een officiƫle agenda volgt nog, maar sowieso komt de aanpassing contributie E-jeugd er op te staan (ivm gewijzigde trainingen, van 1 naar 2).

Zaterdag 24 juni:
Slotdag jongste jeugd voor ME2 en JE1. De overige teams van de jongste jeugd spelen op andere locaties op dezelfde dag. Vanuit de Jeugd hebben zich al diverse leden gemeld, die de organisatie willen helpen, en eventueel de kar trekken. Top!

Zaterdag 1 - zondagochtend 2 juli:
Het E-kamp. Een aantal jaren geleden spontaan gestart. De E-jeugd vindt het geweldig om een nachtje in hun tentje op ons complex te slapen en allerlei spelletjes te doen. Heel leuk. De organisatie (Anouk, Manon, Hester, Annemieke en Nadja) heeft binnenkort haar eerste vergadering.

Vrijdagavond 7 juli - zondagochtend 9 juli:
Het C/D-kamp. Een klassieker op de evenementenkalender van MHC Dalfsen. De C- en D-jeugd mag twee nachten in hun tentjes slapen op ons fraaie terrein. Van speurtochten in het bos, tot vlotten bouwen in de Regge, alles is mogelijk! Ouders die willen meehelpen, kunnen zich melden bij [email protected].

Zaterdag 15 juli:
Vrijwilligersdag. Een exacte invulling van en tijden volgen nog. Tips zijn uiteraard van harte welkom! Ook naar [email protected]