Hockeyvrienden gezocht!

Hockeyvrienden gezocht!

MHCDalfsen is de afgelopen jaren flink gegroeid met het aantal leden en daar zijn we heel blij mee. Vorig jaar is een Dames1 opgericht en daarmee is een volledige meisjes/dames lijn binnen de club gerealiseerd. En nu willen we die wens ook invullen met een volledige jongenslijn.

We gaan een wervingsactie opstarten waarbij alle jongens van de F, E en D teams 1 of meer vriendjes kunnen uitnodigen. We hebben een drietal enthousiaste trainers bereid gevonden om een speciale stoere jongenstraining te verzorgen in juni. Deze trainingen worden gehouden op:

Vrijdag 16 juni (16 - 17 uur) jongens F
Vrijdag 23 juni (16 - 17 uur) jongens E
Vrijdag 30 juni (16 - 17 uur) jongens D

Een stick is te leen van de club en alle deelnemers maken kans op het winnen van een nieuwe hockeystick!

Binnenkort krijgen de onze jongensleden een flyer mee die ze als uitnodiging kunnen geven aan hun vriendje. Hierop staat de datum vermeld en hoe de jongens zich kunnen aanmelden.

Als je nu al iemand weet, kun je die natuurlijk al uitnodigen en aanmelden via [email protected].

We hopen op een mooie opkomst.

Sportieve groet van Bernard en Cesar (TC).