Kaderleden gezocht en (deels) gevonden

29-5 Nieuws Het bestuur is blij dat er na de oproep van vorige week reeds drie vacatures zijn ingevuld:

1. Hans Borgeld wordt met ingang van het nieuwe hockeyseizoen de opvolger van Iolente Korstjens als wedstrijdsecretaris. Hans is geen onbekende binnen de club, want coach van het team van zoon Pieter. En eerder coach geweest van dochter Maartje.
  2. Mara van den Eelaart wordt de contactpersoon voor nieuwe leden. Mara is al jaren coördinator van het team van haar dochter Noor van der Linde (nu MC1). En ook moeder van Youp (JD1).
  3. Cindy Verboom zal ons clubhuis de komende maanden opfrissen.
Allen, van harte welkom bij ons kader.

Het bestuur blijft overigens naarstig op zoek naar:

1. Twee leden voor de zaalcommissie. Nadere info bij Cesar Blaauwgeers en Marcel Slootweg
  2. Twee leden voor de sponsorcommissie. Tiddo Muller kan je de ins & outs vertellen
  3. Een vertrouwenspersoon. Info bij Marcel Slootweg en Paula Kulsdom