Oliebollentoernooi en Nieuwjaarsreceptie 2018

7-1 Prima weer en een goede sfeer. Zo kan in het kort het Oliebollentoernooi en de Nieuwjaarsreceptie worden omschreven.
In twee weken tijd hadden zich twaalf teams in geschreven voor het toernooi. In de finale gingen de Champagnekurken olv Boudewijn Colenbrander met de eer strijken. Het weer zat gelukkig mee, waardoor er in de eerste week wederom een mooi evenement door de crew van Sandra Smalbraak, Noor Veuger, Monique Booijink, Frieda Spijkerboer en Manon Blauwgeers was neergezet. Alle vrijwilligers, ook de oliebollenbakkers en terreinknechten: hartelijk dank!

Na afloop werden Monique en Frieda nog eens extra in het zonnetje gezet, omdat zij er, na tien jaar trouwe dienst, mee stoppen. Ook een bijzonder woord van dank was er voor Hadriaan van Nes. Hadriaan heeft jarenlang de TC getrokken met Bernard Smalbraak.
En als laatste werd Folkert Jansen in het zonnetje gezet. Folkert stopt, na vele jaren  trouwe dienst, als lid van de arbitragecommissie. Zijn (privé) redenen zijn logisch, maar zijn vertrek is een enorm gemis. Niet alleen qua regelkennis, maar ook wat betreft zijn inzet. Folkert draaide er nooit zijn hand voor om om een wedstrijd extra te fluiten. Nogmaals: Folkert, meer dan hartelijke dank voor jouw inzet!