Clubtenue

3-6 Wil een ieder die zijn lidmaatschap heeft opgezegd, ook zijn tenue inleveren? Het tenue (shirtje en rokje/broekje) kan dan weer worden gebruikt door de andere leden. Inleveren kan bij de familie Slootweg, Van Ommenhof 3 in Dalfsen.

Is jouw clubtenue te klein? Maak dan even een afspraak om te ruilen. App of bel even naar 06 - 1038 8906.

Voor de volledigheid nog dit: het wedstrijdtenue mag alleen bij competitiewedstrijden worden gedragen. We zien regelmatig dat het clubtenue ook bij trainingen wordt gedragen. Dit kan niet de bedoeling zijn. Het is ook niet zo collegiaal ten opzichte van de leden die hier wel zorgvuldig mee omgaan. Bij herhaaldelijke constatering kun je de toegang tot de training worden ontzegd.