Veteranen strak in het pak

5-11 Nieuws Dalfsen - "Who let the dogs out..., woof, woof, woof?" Met deze pakkende yell (geleend van de popgroep Baha Men uit 2000) beginnen de veteranen van MHC Dalfsen altijd hun wedstrijden op zondagochtend. Sinds gisteren doen zij dat in prachtige trainingspakken, mede mogelijk gemaakt door teamgenoten Wim van der Vecht (MD Entree), Evert Paardekooper (AFP) en Cesar Blaauwgeers (Antea Group).
Alle leden van de Dalfser hockeyclub krijgen van de club een tenue (shirt en rokje/broek). Deze zit in de contributie verweven. Een trainingspak (altijd handig voor en na de wedstrijd) kan worden geregeld, maar dan gaat dit via het team. Initiatiefnemer Cesar Blaauwgeers had een dergelijke 'pakkenactie' voor zijn eigen jeugdteam (J8E1) geregeld samen met Martijn Grasso. Cesar, in het dagelijks leven manager bij ingenieursbureau Antea Group, deed samen met Wim van der Vecht (eigenaar van deurmattenleverancier MD Entree) en Evert Paardekooper (managing director bij verpakkingsfabrikant AFP uit Apeldoorn) een duit in het Veteranenzakje. De pakken zitten niet alleen als gegoten, maar het lijkt wel of de Veteranen er ook beter door gaan spelen. Wim van der Vecht zeker, want hij scoorde twee keer in de 7-3 zege op de Vets van Nunspeet.

Voor degenen die willen weten hoe de yell klinkt: klik op de youtube link....