Korte evaluatie eerste zaaldag

3-12 Afgelopen zondag is zaalcompetitie weer van start gegaan. MB2 en JA1 beten in de Trefkoele+ het spits af. De resultaten waren zeer goed te noemen.

Toch zijn er een paar verbeterpunten:
  • De zaalleiding: als je als team een zogenaamd 'thuisblok' hebt, heb je niet alleen zaalwacht voor je eigen wedstrijden, maar ook voor de andere wedstrijden die in jouw poule in de Trefkoele+ worden gespeeld. Zorg dus voor voldoende bemensing bij de tijdwaarneming. Als de wedstrijd van het team van jouw zoon/dochter is gespeeld, betekent dit niet dat jouw beurt voorbij is. Hou hier svp rekening mee!
  • De arbitrage: helaas kwam een aantal keren de arbitrage niet opdagen. Buitengewoon vervelend. Iedere scheidsrechter krijgt niet alleen een mail van de club, maar ook van de KNHB. Zelf wil je ook dat jouw wedstrijd door een scheidsrechter wordt gefloten. Voor mij is dat een no-brainer, maar voor sommigen spreek ik nu kennelijk een buitenlandse taal.
  • Het afronden van het DWF. Coaches en begeleiders: zorg ervoor dat de spelerslijst is gevuld en scheidsrechters, zorg dat het DWF direct wordt afgerond!
Veel speelplezier gewenst komend weekend!

Met vriendelijke groet,

Marcel Slootweg