Vacature: secretaris gezocht

17-12 Zoals jullie wellicht al weten, is onze secretaris Paula Kulsdom, gestopt als secretaris. Wij hebben echter nog steeds geen opvolger voor haar gevonden. Uiteraard blijven wij zoeken naar een opvolg(st)er. Om eventueel geïnteresseerden een indruk te geven, volgt hier een korte omschrijving:

Tijdsbesteding: maximaal 1 uur per week, gedurende 30 weken. Tijdens de zomerstop en winterstop gebeurt er niet zoveel in hockeyland.

Wat:
  • Lid van het bestuur, met als onderdeel wedstrijdsecretariaat (verantwoordelijkheid Hans Borgeld), ledenadministratie (Bernard Smalbraak) en contacten met de KNHB (via de mail).
  • het legen van de brievenbus (1x per week op zaterdag)
  • het voorbereiden van en maken van notulen van: ALV en BLV (allebei 1x per jaar)
  • het voorbereiden van en maken van notulen van: bestuursvergaderingen (maximaal 6 per jaar).
  • het voorbereiden van en maken van notulen van vergadering Grote Staf (3x per jaar).
Vragen of interesse? Bel mij gerust op 06-10388906.

Met vriendelijke groet,

Marcel Slootweg