En nog een titel in de zaal voor MHC Dalfsen: J6E1

10-2 Nieuws Na JA1, MB1 is er weer een team kampioen in de zaal. J6E1 won afgelopen zondag ook haar laatste drie wedstrijden in Ommen. Hierdoor is het team van de coaches Judith Veldhuis en Ismena van Leussen ongeslagen kampioen geworden in de zaal.
Het zaalseizoen kan niet meer stuk voor MHC Dalfsen. Officieel houdt de KNHB geen standen bij van de Jongste Jeugd. De reden dat de bond dit doet is het gegeven dat zij spelplezier belangrijker vindt dan prestaties. Een goede reden, maar wat lastig vol te houden als een team alle wedstrijden wint.
In een lekker volle sporthal Carrousel te Ommen werden ook de laatste drie
wedstrijden ruim gewonnen door J6E1. Veel ouders, broertjes en zusjes, opa's en oma's waren naar de buurgemeente afgereisd om de jongens aan te moedigen. En, als klap op de vuurpijl, ging het team na afloop met zijn allen friet eten.
Het zaalseizoen zit er bijna op voor MHC Dalfsen. Deze week zijn de laatste trainingen in de Trefkoele. Na de schoolvakanties begint het veldseizoen weer begin maart.