Bovelander hockeykampen bij MHC Ommen

1-4

Bijgaand bericht ontvingen wij van MHC Ommen, met het verzoek dit door te geven aan jullie.

Het zal jullie, via social media en/of posters op de club van Ommen, wellicht niet zijn ontgaan dat in de meivakantie het leukste hockeykamp van Nederland naar Ommen komt. Het Bovelander hockeykamp, in samenwerking met het team van voormalig Olympisch Kampioen Floris-Jan Bovelander! Dit kamp is een dagkamp, dus s'ochtends beginnen en s'avonds gewoon weer thuis, en is geschikt voor 6 t/m 15jarigen. Het mini en junior hockeykamp zal plaatsvinden van 29 april t/m 1 mei 2019 en er is zeker nog plaats voor enthousiaste hockeyers.

MINIHOCKEYKAMP

Dit is een driedaags hockeykamp voor sportieve kids van 6 t/m 9 jaar. Het programma is een gave mix van leuke en leerzame hockeytrainingen, een gastclinic van een echte (ex-) international en natuurlijk superleuke kampspelen. Het is een dagkamp, slapen doe je dus gewoon elke avond thuis. Dus vind je hockey te gek en wil je graag met vriendjes en vriendinnetjes op kamp, geef je dan vandaag nog op! Hockey ervaring is NIET vereist.

JUNIOR HOCKEYKAMP

Het Bovelander Junior hockeykamp is voor echte hockeyliefhebbers van 10 t/m 15 jaar. Samen met je vrienden of teamgenoten ben je drie dagen lang bezig met hockey, hockey en nog eens hockey. Dus kun je geen dag zonder hockey, dan is dit hockeykamp echt iets voor jou! In principe is het een dagkamp waarbij je s’avonds thuis slaapt, maar bij voldoende animo kan er ook gekeken worden om één nacht op de club door te brengen.

Het kamp is elke dag van 9.00 tot 18.00, incl. lunch, snacks en drinken. De kampleiding, geheel in handen van de Bovelander organisatie, overnacht op het clubhuis en zijn ook in staat om deelnemers eerder te ontvangen als dit voor de ouders werk technisch noodzakelijk mocht zijn. De deelnemers krijgen een Bovelander T-shirt en bidon. De kosten zijn €179,- all in, waarbij een 2e of 3e kind uit een gezin een korting van €10,- krijgt.

We zijn er van overtuigd dat dit hockeykamp een geweldige kans is voor de jeugd van MHCO en de omliggende clubs om samen een paar fantastische dagen te hebben én gave tips en tricks te leren van top hockeyers.

Dus meld je nu nog aan!

opgeven kan via www.bovelander.nl/minihockeykamp/ of www.bovelander.nl/junior-hockeykamp/.