Grote Club Actie: zaterdag 14 september

11-9

Ook dit jaar doet MHC Dalfsen mee aan de Grote Clubactie en willen wij zoveel mogelijk loten verkopen. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! En dat geld kunnen wij goed gebruiken voor het opknappen van ons clubhuis!

Het team dat de meeste loten verkoopt, ontvangt een slagroomtaart.

Hoe werkt het?
Alle jeugdleden A, B, C, D, E en F-teams ontvangen dit weekend via hun coach of coördinator het lotenboekje.

Superlot

Nieuw dit jaar is de mogelijkheid van het kopen van een Superlotà € 150. Hiervan gaat € 120 naar de club. Het lot wordt vaak gekocht door bedrijven als minisponsoring.

·Met een Superlotmaak je 50 keer kans op de prijzen.

·De vereniging waarvan je het lot koopt, maakt door jouw aankoop kans op het Grote Clubfeest t.w.v. € 5.000.

·De aankoop van een Superlot wordt ook ondersteund met een foto van de sponsor op onze website en via social media!

·Een Superlotvraag je aan bij de Commissie Grote Club Actie ([email protected]), Caroline Slootweg (06-49696242). Uiterlijk 14 oktober.

Heb je een eigen bedrijf en wil je onze club steunen? Koop dan een Superlot!

Belangrijke data:

·Zaterdag 14 september: afhalen envelop met loten door coaches bij de bar

·Zaterdag 14 september: start loten verkoop

· Tussen 14 september en 26 oktober: motiveren / stimuleren verkoop loten

·Zaterdag 26 oktober: inleveren envelop in de Grote Clubactiedoos op de bar in ons clubhuis

·11 december trekking Grote clubactie

Heb je nog vragen over de Grote Clubactie? Mail dan naar [email protected]

Wij hopen dat we dit jaar weer een geweldig resultaat neerzetten. Heel veel succes met de verkoop van de loten!