Gevonden voorwerpen

In het halletje van het clubhuis staat, hangt en ligt het een en ander aan gevonden voorwerpen. We bieden ieder de mogelijkheid om tot de herfstvakantie te kijken of daar spullen van je bijzitten, die je misschien al een tijdje mist. Na de herfstvakantie zullen alle overgebleven spullen een mooie bestemming krijgen bij een goed doel.

Dit keer is het goede doel naaiatelier SamSam waar statushouders uit de gemeente Dalfsen bij elkaar komen om te naaien, de Nederlandse taal en cultuur te leren kennen en in een ongedwongen sfeer onder elkaar te zijn. Zij maken o.a. kussenovertrekken, schorten en verschillende soorten tassen en hoesjes. Inmiddels zijn deze artikelen te koop in de Wereldwinkel in Dalfsen. Van de opbrengst worden nieuwe materialen en andere naai-benodigdheden aangeschaft.

Overgebleven sticks zullen in het trainingshok geplaatst worden zodat deze gebruikt kunnen worden tijdens trainingen.